06-22-2021, 08:16 PM
- ראשית אני לא מסכים לעצם הקביעה של חז"ל שאסרו.
מלבד זאת מצאנו בתנ"ך רבים שהיו להם פילגשות , למשל הגר הפילגשו של אברהם.
אבל בסדר, נלך לפי השקפת עולמך, אני מדבר על עצם המחשבות המיניות (לא מדובר בפילגש) של אותה תקופה היו לגיטימיות אלא שמאוחר יותר חז"ל בחרו לעשות מהפכה בתחום המיני ובניגוד למה שהיה מקובל.
בתקופת התנ"ך התייחסו לחיי המין גם כמעשה מענג ולא רק לרבייה, הם אפילו השתמשו באמצעים שונים כדי להגביר את העונג (למשל פרי הדודאים). שנאמר: "ויבא יעקב מן השדה בערב ותצא לאה לקראתו ותאמר אלי תבוא כי שכר שכרתיך בדודאי בני וישכב עמה בלילה הוא"
תיאור נוסף שמצוי בתורה כתיאור למגע מיני לשם הנאה הוא הפועל "לצחק" – "וישקף אבימלך מלך פלישתים בעד החלון וירא והנה יצחק מצחק את רבקה אשתו" - ברור שמדובר כאן במעשה מיני. הרי כך יודע אבימלך שרבקה איננה אחותו של יצחק, שכן מדובר במעשה שאדם עושה עם אשתו אך לא עם אחותו.
פעמים רבות בתנ"ך משתמשים בפועל "שכב" כביטוי לאקט מיני, אך לעולם אינה מתארת יחסי מין בין בני זוג, אלא בעיקר מעשי זנות ואיסורי עריות. כך למשל מסופר על בנות לוט: "ותשקינה את אביהן יין בלילה ההוא ותבוא הבכירה ותשכב את אביה ולא ידע בשכבה ובקומה"
דוגמה נוספת היא הסיפור של בנות לוט ששכבו עם אביהן וזה לא היה בגלל "מצוות "פרו ורבו".
רחב הזונה (לא הייתה מוכרת מזון) היא הייתה אחת הנשים היפות בתבל. לפי התלמוד: "ארבע נשים יפיפיות היו בעולם", "שרה ואביגיל, רחב ואסתר".
כולנו מכירים את הסיפור, יש לומר - הלא מכובד, של דוד ובת שבע שממחיש לנו את התשוקה ותאווה בימי מלחמה עקובה מדם.
בטיול ראה המלך דוד, "אישה יפה" רוחצת במערומיה על גג ארמונו. דוד ביקש משליחיו שיביאו אליו את בת שבע, וכל זאת בזמן שבעלה, נלחם בעוז בעמונים. לילה סוער ופרוע עבר על השניים, כאשר בסופו החל לגדול לו ברחמה של בת שבע תינוק. המלך דויד נבהל, והזעיק את אוריה משדה הקרב לאכול ולשכב עם אשתו, כדי שיחשוב שהילד הוא שלו.
אגב, שלמה המלך היה פרי אהבתם האסורה של דוד ובת שבע.
אני מכיר לפחות סיפור אחד בתנ"ך שבו מדובר על אוננות. (תמר אשת ער ויהודה).
אילו יעל, אשת חבר הקיני, הייתה חיה כיום, היא בוודאי הייתה אשת פיתוי של המוסד, שפיתתה את סיסרא.
וישנם בתנ"ך עוד סיפורים עסיסיים דומים רבים.
- ציטוט: "וזה לא אומר שהם עשו דבר נכון, חוץ מזה שברור שהושפענו מהנוצרים" התבלבלת קצת, הנוצרים עדיין לא היו קיימים בתקופה ההיא.
- ציטוט: "יש לנו חובה לשמוע לתקנות של הסנהדרין, "לא תתורו מדבריהם ימין ושמאל". מי קבע את החובה הזו? - הרי ברור מהי הסיבה וגם ברור שהם שינו וסילפו את הכתוב בתורה.
- ציטוט: "ברור שקול באישה ערווה" לי ברור משהו אחר לגמרי.
לי ברור, שאם משווים את השירה של האישה לאברי המין שלה, אין סיבה אחרת מאשר - השפלה. בדיוק מאותה סיבה מעמדה של האישה בדת ירודה מאוד ביחס למעמדו של הגבר. (היא פטורה מרוב המצוות, לא מניחה תפילין, לא יכולה לעלות לפני התיבה, לא עולה לתורה ובטח שלא קוראת בתורה ובכלל, נשים לא יכולות להתמנות לתפקידי הנהגה ותפקידים ציבוריים.
- מה בדיוק לא הבנת, הרי קולה של האישה לא מהווה גירוי מיני אז למה לא מתירים לשמוע את שירת הנשים?
- בקשר לסינון ביוטיוב, אין לך מושג, בהחלט ניתן להגדיר במחשב שלך באילו סרטים תוכל לצפות ובאילו - לא.
כך למשל, ההורים יכולים למנוע מילדיהם לצפות בסרטי אלימות קשים ובסרטי פורנו קשים.
ברור שקל יותר לחסום את כל הסרטים וזה גם משרת את הממסד החרדי, בבחינת אם תצפה בסרטים מסוימים (ואני מתכון לסרטי טבע והיווצרות היקום) אולי יפקחו עינך ותבין את מה שרוצים להסתיר ממך.
- ואפילו לפי דבריך, ציטוט: "ובכן ההגנה שלי פותחת למשל את מכון דווידסון או כל דבר שקשור למדע ואפילו לאבולוציה, היא מגבילה רק דברים שקשורים לפריצות" מכאן שאפשר לחסום תכנים מסוימים.
- אגב, מה זה "פריצות"?