- למה למלך מותר ולאחרים אסור?
ועדיין זה לא משנה את העובדה שהחשיבה שלהם באותה תקופה הייתה פורנוגרפית/מינית כשיטה להתחמם.
באותה מידה יכלו להדליק מדורה קטנה כדי שדויד המלך יתחמם ולא להשתמש בגופה של האישה.
- ציטוט: "קול באישה ערווה הוא איסור מדרבנן", הוא אשר אמרתי בתגובה מספר 9, הרבנים שינו את התורה/התנ"ך.
אם אלוהים בתורה לא חשד שקולה של האישה היא ערווה (תזכור ש"ערווה" הוא איבר המין), למה רבנן צריכים לחשוב כך.
כנראה שהיו להם מניעים זרים, אינטרסים פוליטיים וכדומה.
ואם לטענתך, "הפריצות באותה תקופה הייתה קשה", למה כיום לא מתקנים את התקנה ההיא, הרי כיום קולה של האישה לא מהווה גירוי מיני (אולי רק אצל החרדים?).
הרב עובדיה (וכן רוב הרבנים הספרדים) האזינו לשירת נשים ובמיוחד לזמרות הערביות, כמו אום כולתום).
- בקשר לאופנוע - הכול עניין של חינוך.
לא ידוע לי על ילדים מחונכים שבאים מבית טוב, שהם רוכבים על אופנועים ללא רישיון או נוהגים במכונית ללא רישיון. הם יודעים (מתוך החינוך שקבלו) שזו עבירה והיא אסורה לפי החוק וגם לפי הבנתם האינטלקטואלית.
- ציטוט: "בדרך כלל ההגנה לא יכולה לסנן רק סרטונים מסוימים ביוטיוב אז היא חוסמת הכול" - זה ממש לא נכון.
בהחלט ניתן לחסום ביוטיוב רק את הסרטים שעוסקים באלימות או במיניות אלימה או כל קטגוריה אחרת, שלא יעבדו עליך ושלא יספרו לך את הכזבים האלה.
להערכתי, הסיבה האמתית לחסימה המלאה של הסרטונים היא פוליטית ובעיקר כדי שהנוער החרדי (וגם המבוגרים) לא יהיה חשופים לאמת העובדתית - למדע ושתמיד יהיו נתונים לחסדיהם של הפטרונים שלהם.
זוהי בעצם עבדות מודרנית.